tirsdag 25. mai 2010

Très chic office!

Kontor/gjesterom er under lupen og jeg har startet litt i kveld..
Sonia Rykiel-puten var et kupp fra salget til H&M i våres,
og den passer perfekt inn på kontoret hvor
det går i sort/hvitt.
Det skal opp en alldeles nydelig tapet på "Audrey-veggen" min, bare vent å se!!
Dette blir et skikkelig glamour-kontor når jeg er ferdig med
de siste detaljene!

Ikveld må fruene vike for semifinale i Grand Prix,

da blir det kos med sjokolademousse (oppskrift kommer!) som står til kjøling og

bare venter på og nytes til et lite glass med Amaretto-likør til!


5 kommentarer:

  1. Synes det var veldig fint sånn som det var jeg:D heldig du som fikk rykiel pute på salg da!!?? :p Hmm:)

    SvarSlett
  2. Kjempestilig og den puten passet perfekt!
    Klem Elizabet

    SvarSlett
  3. Lyder som en god plan for igår aftes!
    Klem Helle:))

    SvarSlett
  4. Denne puta gikk jeg å siklet lenge på også, men til slutt ble det den sorte varianten med sløyfe i fronten. Gleder meg til høstens kolleksjon kommer :D Også er jeg spent på tapeten ;)

    Kos deg i onsdagskvelden snuppa mi ❤

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!