onsdag 26. mai 2010

Très chic office part TWO!

Litt mer fra mitt Glamour-kontor,
disse herlige damene har jeg kjøpt hos Søstrene Grene
for en tid tilbake. Jeg betalte ca 16 svenske kroner for hvert av de,
og kan ikke kalles mindre enn et kupp!


Le tapet! Dette er tapeten som skal opp på Audrey-veggen,
tror det blir helt magisk, da resten av rommet går i en nærmest ikke-eksisterende dus rosafarge, og møblene skal males i en eller annen farge, får ikke bestemt meg.
Men de skal ikke være mørkebrune som de er nå.....




3 kommentarer:

  1. Den tapeten der var jammen meg delikat. <3 Hvor har du kjøpt den?

    Søstrene Grene er geniale syns jeg. Har jo sååå masse fint, og til en billig penge. Absolutt å anbefale for dere som ikke har vært der!

    Klem Jane!

    SvarSlett
  2. Enig i at de bildene var et kupp. Nydelig tapet.

    SvarSlett
  3. Her kan du vinne tapeter frem til 31. oktober :-)
    http://www.mushroom.no/2010/10/04/vinn-tapeter-fra-mushroom/

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!