søndag 23. mai 2010

Møkk under neglene!

er det ikke ofte en kontorrotte som jeg får, men
idag har jeg fikset et nytt bed i hagen og spadd opp et gammelt ett,
så da ble det litt.
Det gjorde veldig forskjell og jeg er superfornøyd.
Igår kjøpte jeg meg også et nytt skilt som jeg har hengt opp ute!

Et nytt bed rundt epletreet, hadde tenkt til å plante noen blomster der,
men synes det var så fint uten, så det blir nok bare til at jeg fyller det med bark.
Endelig begynner det å ta litt form i hagen!


4 kommentarer:

  1. åååå...
    *ønske seg*

    Det skiltet var vanvittig fint..
    Kan jeg spørre deg om hvor du har kjøpt det?

    SvarSlett
  2. Åh...epletreet mitt...drømme drømme ♥
    Det ble kjempe fint med steinbed rundt!
    Skiltet var nyydelig!
    Ønsker deg en fin Pinse!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  3. Hvilket dejligt syn du har fra din balkon, når du ser ned på dit blomstrende æbletræ, jeg synes heller ikke det behøver nogen pynt!

    God pinse fortsat!

    Klem Helle

    SvarSlett
  4. Hei :) Det var da et fantastisk vakkert epletre... ser ikke ut som om det ble plantet sist sommer, for å si det sånn... :) Deilig beliggenhet på den balkongen!

    Ha en deilig pinsedag!
    Lilli

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!