lørdag 1. mai 2010

Lørdagsmys

siden det er 1.mai idag, og det meste er stengt,blir denne
helgen litt som to søndager på rad egentlig.
Det er ikke stengt på Eventyrfabrikken, og dit skal vi idag!
Etter at vi har gått en lang tur med hundene i skogen,
det ser nemlig ut til å bli fantastisk vær idag, selv om det blåser litt.
Litt nytt fra Ellos, lyktene har jeg allerede vist,men de er jo så fine.
I går hentet jeg de vakre vegglyktene som skal opp i gjesterommet,
bilder kommer!
Ønsker dere alle en fin lørdag!


4 kommentarer:

  1. En fin dag ønskes deg og:)
    her regner det
    eddaKlemmer til deg

    SvarSlett
  2. takk for fin kommentar hos meg.. Prøver å tenke på den måten nå. Hjelper litt det ja:)

    SvarSlett
  3. Ja, når det gjelder potetgull, brus og snop så har jeg funnet ut at jeg rett og slett bare må holde meg unna. Måtehold funker tydeligvis ikke på meg. Men jeg trøster meg med at det i bunn og grunn ikke er det helt store tapet uansett da ;)

    Fargen på de lysestakene er veldig lekker, i like them. Her blir det også en rolig dag i dag. Først en tur ut å gå i snøen også blir det vel innekos resten av dagen. Håper dere får en fin dag vennen min ❤

    SvarSlett
  4. Kos dere med skogstur og eventyrfabrikken :)

    Klem fra Jatte❤

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!