fredag 7. mai 2010

FRENCH FRIDAY- POSTCARDS FROM PARIS

Hverdagene går så utrolig fort for tiden, føler at det snart er fredag

allerede på tirsdagen. Og nå er fredagen her og selv om

jeg gleder meg til sommeren, skulle jeg gjerne kunne bremse tiden litt innimellom.

Med slike vakre stemningsbilder kan man

stoppe opp og drømme seg litt bort i en travel hverdag!







Denne helgen skal brukes til avslapning.
Det er meldt flott vær, så det blir grilling i hagen, og turer ved sjøen med hundene!




De vakre bildene er fra http://www.weheartit.com/

2 kommentarer:

  1. Herlige bilder..Ah!
    Håper du får en fin helg! Og får en tidsbremset litt ned i helga:)
    Løveklem!

    SvarSlett
  2. Heia vennen. Litt seint ute men jeg henger med ;) Håper du får en fin fredag ❤ Her skinner solen, men jeg er potte tett og har betennelse i begge ørene så det gjør ikke meg noe nytte likevel. Ja ja, godt å vite at det ikke er lenge til neste helg ;)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!