onsdag 12. mai 2010

DILLA PÅ LILLA!

Søte baboushkadukker fra Kremmerhuset
Lilla boks fra Greengate
Rutete kubbelys fåes hos http://www.systerlycklig.se/


Prikkete lilla asjett fra Skeidar


I morgen er det fri! Og da skal vi sette opp nytt hyllesystem i kjelleren og virkelig få
orden i "sysakene", dvs julepynt, påskepynt, halloweenpynt, vintertøy, babytøy, babyleker osvosv alt som ligger og slenger i kjelleren, og som har vært et irritasjonsmoment i lengre tid!
Nå blir det ordning og reda!
Nyt fridagen!



2 kommentarer:

  1. Som kjæresten min bruker å si;
    Ordning og Reda, penger får ni på fredan!
    (når jeg rydder for mye)
    Men jeg elsker system:)

    SvarSlett
  2. Ordning og Reda er hjertelig velkommen i mitt hjem også....

    Jeg skal bare...... først!

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!