fredag 2. april 2010

Tilrettelegging...

Jeg er stor fan av alt som er i miniformat, og løsninger som er tilpasset våre små håpefulle!
Nå har Olivia fått siden egen lille krok i gangen hvor hun kan henge fra seg
jakker, luer, barnehagesekk og skoene sine.
Da hun er veldig opptatt av fiksing og rydding om dagen,
ble dette mottatt med stor iver!


Jeg har ligget rett ut med omgangssyke siden i går morgen, og fra før hadde
jeg bihulebetennelse så jeg føler meg rimelig mørbanka...Men formen er bedre nå.
I dag skal vi til sykehuset med Olivia på kontroll etter operasjonen, og hvis ikke det blir venting der hele dagen, blir det endelig Sverige-tur!

1 kommentar:

  1. Koselige og søte kroker. Her har jeg også fått et eller annet form for influensa!!! huff... Ønsker deg i alle fall god bedring, god tur til Sverige og en fortsatt god påske. Klem fra Mette

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!