lørdag 3. april 2010

Tapet med paisley og gullkorn

I går kom jeg meg endelig av gårde og fikk unnagjort litt shopping i
Sverige...Jeg fant også tapet til gjesterommet, og valgte disse to.
Det kommer kanskje ikke så godt frem, men den ensfargede tapeten har bittesmå
"gullkorn" i seg. Den andre har et slags "paisley"-mønster,og
hovedfargen er nydelig turkis.
Tror dette blir helt nydelig, og veldig morsomt å velge noe som
er litt annerledes enn resten av huset!

Nå har vi vært slått ut en etter en i sykdom her sålangt i påsken,
men idag tror jeg vi skal få gjort litt til i gjesterommet.
Anders er allerede i gang med å rette opp gulvet, og det tar jo litt tid.
Gleder meg til å innrede i dette rommet, men det blir en utfordring med
denne mønstrede tapeten. Planen så langt er å hå to mønstrede vegger og to ensfargede.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!