søndag 25. april 2010

Merkedag

For et år siden idag, hadde vi navnefest for Olivia.
Det var en flott seremoni etterfulgt med
koselig grillfest med familien, både fra svensk og norsk side!
Hvert barn fikk ha sitt eget innlegg fra scenen under seremonien, og
vi hadde valgt allsang av " Små froskene" til Olivia.
Lite viste vi at Anders og jeg måtte stå foran alle mens vi sang.
De fleste lo godt, enten det var av oss eller av låtvalget er uvisst,
men de andre hadde valgt sanger av litt mer seriøst kaliber for
å si det sånn!
Men vi syntes det var helt topp med froskesangen, det var tross alt Olivias favorittsang,
og til denne sangen hun lo for første gang.
Jenta som ikke skulle sove, denne dagen holdt hun det gående fra 7-19 uten stopp.
Hun ville tydeligvis ikke gå glipp av noe som helst på SIN dag!

Barbamamma-kake, noen trodde det var monster, andre trodde det var schnauzer...
Det hadde vi mye morro med!

Så mye strev med denne kaka, og jeg gikk med sorte og grønne negler i en uke etterpå!


Denne fikk jeg for det meste skryt for!

og den var utrolig lett å lage!





Det var mest grining fra Olivia denne dagen, men hun var blid og fornøyd mens
vi stod fremme og sang sangen hennes iallefall!











Tenk at det har gått et år siden navnefesten, og at
jenta vår har blitt så stor allerede, 1 1/2 år om fem dager!
Helt utrolig hvordan tiden flyr av sted!
I dag skal jeg ta med meg lille gullet på en lopperunde,
for å finne et bord til gjesterommet først og fremst,
og gjerne noen små møbler til Olivias krok i stua!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!