onsdag 28. april 2010

MAKEOVER- FRA GYSELIG KJELLERROM TIL LEKKERT GJESTEROM!

Gjesterommet er så godt som ferdig, det er kun detaljer som mangler.
Før:

Anders har rettet opp gulvet med avrettningsmasse, og lagt parkett.
Taket er malt hvitt, og listene kjøpte vi ferdigmalte på Coop.
Tapetene er kjøpt på Rusta, som er en svensk billigkjede.
Den beige tapeten har gullstøv over hele.
Sovesofaen er så god som ny, og den fikk vi for 1000 kr på finn.no.
Bordet har jeg hatt i mange år, har fått dette av min bestemor.
Lampen er fra Ikea, og er også noe vi har hatt i mange år.
Den skal nok byttes ut etterhvert.




FØR:





ETTER:

Litt kaos enda, men slik ser det ut foreløpig.
Gardinene er fra Kid, og skal trekkes til side med bånd etterhvert.
Sminkebord og speil har jeg fått av farmor, og det har jeg malt hvitt.





FØR:




ETTER:

Det flotte sminkebordet er helt nydelig mot den mønstrete tapeten.
Speilet skal på veggen etterhvert.



Nydelige telysholdere fra ZARA home, kjøpt inn spesielt for gjesterommet.
Har også kjøpt noen nydelige vegglykter som kommer etterhvert!











7 kommentarer:

  1. oioioi..For et rom.
    Elsker tapeten..Elsker den.
    Og de herlige detaljene i hjørnene..Lekkert.

    Nydelige møbler..Falt veldig for speilet*ME LOVE*

    Super herlig rom-følelse. Flink du er.

    SvarSlett
  2. Hei!
    Litt av en forandring! Ble kjempelekkert, likte den mønstrete tapeten veldig godt.
    Ha en fin fin kveld

    SvarSlett
  3. Det vart kjempefint. Likte godt fargekombinasjonen din. Kan tenke meg dei fargane på soverommet vårt. Korleis farge har du på veggen uten tapet?

    Ha ein fin kveld.
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Wow!!! For en tapet - LOVE IT!!!!
    Snakker om forandring - det er bare så artig å se før og etter bilder - spesielt når resultatet blir bra! Flott speil også!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  5. Kjempefint ! Nydelige farger !

    SvarSlett
  6. Det ble virkelig kjempe lekkert!
    liker stilen din =)

    SvarSlett
  7. Dette ble veldig veldig lekkert snuppa, og sofaen står perfekt til fargene i tapeten. Gleder meg til å se sminkebordet på plass for det hjørnet tror jeg virkelig blir knallfint :)

    Og jepp, er med på FF i morgen :)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!