lørdag 24. april 2010

Lopper og grillings!

Et av mine loppefunn idag, en liten søt krakk som skal
få seg make over!
Olivia har lagt sin elsk på den allerede og sitter her og nyter en
cherrytomat på sin "nye" krakk!
Kan tenke meg at krakken vil bli brukt til mye
rampestreker,da den bringer den lille rakker`n til helt nye høyder!

Grillsesongen er for lengst igang her i huset, så fort
snøen er borte, så griller vi!
Idag blir det deilig kjøtt med gresk salat og hjemmelaget potetsalat!
Og denne middagen skal nytes med et glass Cono sur, som er alldeles nydelig
chilensk hvitvin jeg ble anbefalt på vinmonopolet igår!







Ønsker dere alle en fin lørdagskveld!
Imorgen blir det mer loppis, og jeg skal vise dere kuppet jeg gjorde idag!





3 kommentarer:

  1. Gresk salat er noe av det beste jeg vet! Så flink du er, AK! Og så søtt bilde av Olivia!

    Klem, Kristin

    SvarSlett
  2. For en skjønn krakk og jente! Gleder meg til å se kuppet ditt!

    Kos dere i kveld!

    Klem!

    SvarSlett
  3. Nam , den salaten din frista gitt!!!
    tipper dere har kosa dere max i dag ja, kjempesøt jente du har:)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!