søndag 11. april 2010

Little vintage girl..

Idag har vært en nydelig dag, kjempefint vær,
fått unna storhandling av mat, shoppet litt nytt til liten og stor,
alt i alt en veldig bra dag!
Det ble ingen loppefunn denne helgen,
men en del andre " funn".
Endelig har fått tak i kjolen fra KappAhl sin
"Vintage Stories"-kolleksjon.

En vakker pikekjole med en liten bamse i lomma!
Det var utrolig mye jeg hadde lyst på i denne kolleksjonen,
men det fikk bli med denne kjolen for denne gangen!


Olivia har storkost seg i sola idag.
Lekt med hundene og spilt fotball med pappa!



I farta!





Status på gjesterommet er: ferdig malt tak, vinduer og mur!
Tapetsering skjer nå ikveld, og jeg gleder meg om en liten unge til å se resultatet!
Lister skal kjøpes inn i løpet av uka, og jeg har også malt noen gamle møbler idag som
skal få sin plass på dette rommet!
Er dessuten igang med et aldri så lite kommodeprosjekt til Olivias rom,
kan nesten ikke vente til å sette igang...men nå har jeg fått streng beskjed av Anders at
gjesterommet skal gjøres ferdig først---hadde døgnet bare hatt 24 timer til, sier jeg!


3 kommentarer:

  1. Så søt en kjole! Så flink du har vært å jobbe i helga - jeg har stort sett vært ute i dag. Jobbet i hagen! I går var det stor ståhei og feiring av Mikaels 7 års dag - 15 6-7 åringer kan jammen meg lage mye liv!!! ;-)
    Ha en nydelig søndagskveld!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  2. for en super-søt kjole!!!

    klem beate

    SvarSlett
  3. Herlig å få gjort unna litt!:)
    Var mye fint til de små på Kappahl ja:)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!