onsdag 7. april 2010

I FULL SVING! Og trenger råd fra dere!

Nå er vi i full sving med gjesterommet! Anders støper gulv, og jeg skal lakke taket ikveld
med kvistlakk. Målet er å ha rommet ferdig til neste helg, da vi får besøk av venner fra Stockholm.
Nedenfor ser dere den ene tapeten på et litt bedre bilde enn det jeg viste sist.
Litt lettere å se helheten på dette bildet.
Er veldig i tvil om jeg skal male tak og lister i en annen farge enn hvitt.
Noen med gode forslag?
Har tenkt på en lysere nyanse enn hovedfargen i tapeten nedenfor,
men er litt rådvill. Vil at rommet skal være litt WOW, derfor
tenker jeg at det blir litt kjedelig med hvitt?! Tips mottas med stor takk!

Nå er det leggetid for lillemor, og etterpå skal jeg svinge kosten med kvistlakk!
Det er en forferdelig jobb å holde på med taket, men det må jo gjøres!

5 kommentarer:

  1. Jeg tror kansje det kan bli litt mye med annen farge i taket.. Men vet jo ikke =) Prøv et strøk å se,så kan du bare male over med hvit vist du ikke liker det.

    SvarSlett
  2. du kan alltids male listene i de samme fargene som tapetene.
    da får du en helhet,men selve takflaten ville jeg ha hvite !
    hilsen m

    SvarSlett
  3. Tror jeg ville gått for hvitt!

    SvarSlett
  4. Hadde jo blitt fint mrd en dus lys farge av hovedfargen i tapeten tror jeg....spørs hva du skal ha på farge av møbler ? du kan jo male noen av de i samme duse farge som taket...

    Men skal du ha hvite møbler, så hadde jeg nok brukt hvitt ;)

    Lykke til ♥

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!