fredag 9. april 2010

French Friday- Paris in the springtime

Her hos De gode ting i livet starter jeg helgen med
noen fantastiske bilder fra et vårlig Paris!

Endelig helg, og jeg skal kose meg med masse påskesnop som jeg
har kjøpt til halv pris! Jippi! Siden jeg ikke orket tanken på godis i påsken
på grunn av diverse sykdom,så skal jeg ta igjen for det tapte nå
i helgen!

Ønsker dere alle en nydelig fransk fredag,
tror jaggu jeg skal kose meg med et glass franskt rødt ikveld også!
Passer sikkert perfekt til marsipan og skumkyllinger!
Og for dere som ikke vet det, så er det lansering av
KappAhl sin Vintage Stories-kolleksjon idag,
jeg skal ha et par kjoler til Olivia derfra, får bare håpe det ikke er utsolgt når jeg kommer!

4 kommentarer:

  1. Innom for å ønske deg en fin helg :-) Skulle gjerne vært i Paris nå ja. Har vært der to ganger for 16 og 17 år siden, så snart på tide igjen nå he, he.

    SvarSlett
  2. Å jeg får reisefeber av bildene dine...skal dit i mai og gleder meg litt for mye!

    SvarSlett
  3. Å, så fint!! Kos deg masse da og god helg!!!

    SvarSlett
  4. ahh- digger french friday:):)

    ha en flott helg:) klemmer

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!