fredag 30. april 2010

French Friday- Makeover av krakk med fransk touch


Denne lille krakken fikk jeg for 30 kr på loppis.



Den ble alt annet enn billig, da jeg måtte betale 179 kr for en halv liter
maling (som var minst str. de kunne tilby) til den.
Jeg ville ha denne nydelige fargen som heter Trend og er fra Sens,
så da måtte jeg punge ut. Jeg sitter igjen med nesten full boks, så jeg har planer om
at flere ting i huset får seg et par strøk med denne herlige fargen!


Ville ha en tekst som passet både til krakken og til Olivia,

og kom til at liten og søt var passende for begge parter.

Tror dette blir sånn noenlunde riktig på fransk,

fant ikke den franske damen på jobben idag, så jeg fikk ikke dobbeltsjekket gramatikken!


En spennede dag idag...vil ikke si mer!
Og det er fredag og helg! Og i løpet av helgen går vi inn i en av årets
vakreste måneder, gleder meg!
Titt inn til Fjellrosa idag også, hun er med på French Friday denne uken.
Vil du være med så send meg en mail på degodetingilivet@hotmail.com!


Ønsker deg en fortryllende flott fransk fredag!

4 kommentarer:

  1. Woooowow det var dyr maling.....men farven var kjempefin:)har du skrevet med frihånd:)


    ha en flott helg
    eddaKlemmer til deg:)

    SvarSlett
  2. Hei, så fin krakken ble :-) Ha en fin helg :-)

    SvarSlett
  3. Hei - for en flott blogg du hadde her :)
    Masse forskjellig innhold. Det liker jeg....
    Det kjellerrommet dere hadde pusset opp, ble skikkelig lekkert. Har en slik plan selv, men det står langt bak i køen :)

    Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  4. Var en veldig nydelig farge... Så enkel, men så fin likevel. Me like!
    Håper Mai blir fantastisk magisk for deg og dine!

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!