fredag 23. april 2010

FRENCH FRIDAY- FRANSK SKJØNNHETSPLEIE

Disse produktene fra Yves Rocher er veldig gode,
og du får de til en rimelig penge også.
Peeling er grovkornet og gir en skikkelig god skrubb.
Kremen lukter helt nydelig, og er oppstrammende,
fuktighetsgivende og gir en gyllen solbrun tone.
Alt man trenger i en og samme flaske.
Dessuten trekker den raskt inn i huden uten at den føles klebrig.

Dusjgele med olivenolje fra Provence,
dufter friskt og herlig!
En ny favoritt!

Finnes også i skrubb i søt krukke,
har ikke testet denne enda.

Vaniljedusj som lukter deilig og friskt!


Yves Rocher har virkelig mye fint å by på , og prisene er også veldig bra.
Jeg ble veldig overrasket over kvaliteten i forhold til prisen, og produktene
ser også bra ut! Jeg har ikke bestilt noe herfra siden jeg gikk på videregående, og hadde egentlig glemt at det fantes. Men fremover blir det mye hudpleie herfra på meg!

Ønsker dere alle en fin fransk fredag!
Denne helgen skal jeg prøve meg på to loppemarkeder, og håper på å
få vist dere mange fine loppefunn i løpet av helgen.
Jeg har en plan om å møte opp tidlig denne gangen, med blod på tann og
spisse albuer!

2 kommentarer:

  1. Elsker YR- har en stoor YR butikk rett oppi gata her.. thihi.. :)

    Lykke til på loppis:) gode klemmer

    SvarSlett
  2. Handlet masse der før, men det har samme med meg dabbet litt av! Kanskje det er på tide å få inn mer Yves Rocher i hjemmet;)

    God helg, og lykke til med loppemarkedene. Jeg skal bare jobbe jeg...:)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!