tirsdag 27. april 2010

Det fineste man har setter man på bordet...

pleier Anders å si...


Jeg visste at den lille krakken jeg kjøpte på loppis i helgen,


ville gi grobunn for rampestreker i ny utstrekning.


Men at Ebba, vår schnauzer, også skulle la seg rive med hadde jeg ikke forventet meg.


Olivia dansende på bordet


og Ebba, sittende på bordet!


Godt at hverken jeg eller kameraet var så langt unna!




Denne skal ikke stå på bordet, selv om den er flott!

Mitt andre loppefunn som Anders prutet ned for meg.

Jeg klarer ikke prute,

og syntes 400 var en OK pris,

men 250 var jo enda bedre. Og den slipper males også!



Jeg skal pusse opp Olivias lille krakk denne uken, og få tak i en sovesofa til gjesterommet,

slik at det kan ferdigstilles og gjøres klar for før og etter blogging...!

4 kommentarer:

  1. Hihi så koselig første bilde! Og så herlig gyngestol.. den var fantastisk! Grattis :)
    Ha en finfin tirsdag, hilsen M

    SvarSlett
  2. Hei hei
    Det var bra sagt ha ha ha
    Jeg syntes iallefall at dette var den fineste "pynten" jeg har sett på lenge :-))
    Også fikk du deg gyngestol, du er bare så heldig altså - jeg har ønsket meg det i flere mnd nå :-)
    Håper du får en fin dag
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Så koselig dere har det:) Bordpynt etter normene eller ikke:p Nyte livet er viktig ja:)


    Gratulerer også med billig gyngestol:))

    SvarSlett
  4. For et herlig bilde *lol* Jeg er også dårligere enn elendig på å prute så det er jammen bra vi har menna til å gjøre det for oss ;) Flott pris da, men jeg er helt enig med deg. Hadde da glatt betalt 400,- også for denne...

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!