lørdag 10. april 2010

Denim love...

Litt nytt til vårgarderoben fra Ruche






Kan nesten ikke vente til pakken dumper ned i posten!
I dag blir det loppemarked og shopping av gulv til gjesterommet!
Vi satser på at det blir ferdig lagt gulv og tapetsert i løpet av helgen.
Håper på å kunne vise masse fine loppefunn imorgen!
Nå skal jeg ned i kjelleren og grunne taket,
jeg har bestemt meg: tak og lister blir hvite, takk for tips som fikk meg overbevist om
at hvitt ble best her!
God lørdag til dere alle!

3 kommentarer:

  1. Hei,
    Så mye fine klær du har kjøpt!!
    Vet du hvor det er loppemarked imorgen??

    SvarSlett
  2. Hei!
    Basse er en blanding av vanlig katt og huskatt..Han ser jo nesten tykk ut med all pelsen , men det er altså bare pelsen! Han får mat for kastrerte puser så;)

    Jeg fant ingen slik oppstrammende gele fra Yves Rocher..men kremer var det:)

    SvarSlett
  3. Klærne var forøvrig veldig søte!

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!