fredag 19. mars 2010

FRENCH FRIDAY- Litt franskt i hverdagen!

Et snev av franske følelser i stuen med blir det med
dette vakre bildet som henger hjemme hos meg!
Jeg er så glad i dette bildet, det kostet nesten ingenting
og passer perfekt inn sammen med alt annet!
Jeg er omgitt av franske fraser på jobben om dagen,
da jeg har to kolleger som babler i vei på fransk til
morgenkaffen! Helt herlig, synes jeg!

Stikk innom Fjellrosa og livet under stjernene for mer French Friday!
Ønsker dere alle en flott fredag og god helg!



2 kommentarer:

  1. Ja, hva er det egentlig med det franske språket? De kan i grunnen si hva det måtte være og det høres like herlig ut *lol* Bilde var fint vennen min. Har du laget det selv?

    Håper du får en fin FF søta :)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!