lørdag 6. februar 2010

PINK VALENTINE!

....denne lørdagen er litt rosa, litt romantisk og litt fransk...
jeg har glemt å melde meg på Pink Saturday denne lørdagen
(sorry, Lunalu, men håper dette duger!),
så det blir litt en variant a`la meg istedet!
Neste helg er det jo som kjent, St. Valentine`s day!
Jeg er veldig glad i slike dager, mest fordi jeg elsker å få gaver!
Og jeg har funnet noen herlige gaver i den anledning fra det franske nettstedet:
Decoclic













I helgen skal trimrommet males! Håper på å få gjort mest mulig, skal bli deilig å få det ferdig!
Nå har jeg en del prosjekter i sving igjen...et sminkebord som skal males, en karneval-drakt som skal sys ( kanskje..), og noen sprosser som skal males og fikses med! Følg med!

3 kommentarer:

  1. Hi hi, dette duger i massevis!!!
    Skulle gjerne hatt den kakeforma! Og det dusjhodet fikk meg til å smile - litt to-much til hverdags, men jeg syntes det var helt herlig. Skulle skrudd det opp til neste helg!!!

    Har du eget trimrom...heldiggrisen!!!

    Håper du får en flott helg -husk å slappe av litt også nå da!

    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  2. Hej!

    Här kommer en liten hälsning från Sverige!:-)

    Vilken fin blogg jag hittade till!
    Jag älskar rosa så att titta på dina härliga bilder gjorde mig så glad!

    Vill du vara med i utlottningen av ett somrigt armband och en söt necessär i päls, så titta in till mig.

    Kram

    ♥♥♥Fröken Vit i Madickenhuset♥♥♥

    SvarSlett
  3. Oh my gosh...hearts and pink.....now that make me smile!! Love the showerhead!!
    Happy Pink SAturday! xOxO Nerina

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!