onsdag 3. februar 2010

Litt småfiksing i kveld...

I kveld har jeg fått skjært til tapeten på oversiden av det lille skapet!
Tapeten har på mystisk vis bare slettet seg ut, jeg har ikke gjort noe som helst..
Så nå skal den lakkes, og de vakre englehåndtakene skal skrus på, så
er den endelig klar!


I dag har det vært "normal" dag med jobb og barnehage,
og den kan kort oppsummeres med at jeg er så inderlig glad
for at vi har vært så heldige å få fortsette som vanlig!
I løpet av helgen har jeg rukket å tenke mange tanker
om hvordan denne uken og tiden fremover kunne blitt..



Ønsker dere alle en god kveld, og vil takke masse for alle
de fine kommentarene jeg har fått siden torsdag.
Det har varmet utrolig mye!


4 kommentarer:

  1. Så godt at livet er tilbake til "normalen".

    Det er umulig å forstå hvor fort verden blir snudd på hodet noen ganger, og jeg er virkelig glad på deres vegne for at alt virker bra nå.

    Stor klem fra Lykkeliten

    SvarSlett
  2. Jammen fant jeg en flott blogg her!! Ren, lekker og masse inspirasjon.

    Skjønner godt at en får noe å tenke på med en slik beskjed dere fikk. Godt at det ser ut til å gå helt fint nå da. Livet er sårbart og vi må bare leve deretter!!

    Ønsker dere en fin helg selv om dere har litt å tenke på!! Klem Aase

    SvarSlett
  3. Den normale hverdagen er den beste. Faktisk. Det har du faatt erfare naa...
    Paa jobben gaar det bra, veldig spennede! Jeg faar mange oppgaver og prosjekter som passer meg ypperlig.
    Og du? du har jo vaert i gamet en stund naa!
    Ha en fin kveld du ogsaa

    SvarSlett
  4. Hei vennen. Så fine bilder av den nydelige jenta di :) Bare innom en rask tur for å takke for koselig bursdagshilsen og si: ready for FF i morgen ;) Men nå skal jeg først stupe i seng. Vi "sees" i morgen :)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!