søndag 21. februar 2010

Le bain...

Helgen ble ikke helt som jeg hadde tenkt, da
jeg under reprisen av Frustrerte fruer i går ble
rammet som lyn fra klar himmel med omgangssyke!
Jeg glemmer for hver gang hvor forferdelig det
er å ha dette svineriet, og tror aldri jeg skal overleve.
Men det var bare et lite blaff, nå er jeg i form igjen!


Dette søtet skiltet unte jeg meg før helgen, kjøpt på Bøtter og Spann på
Gressvik Torg i Fredrikstad!
I morgen skal jeg vise dere noe annet jeg unte meg der før helgen!
Den er helt fantastisk, og jeg kan ikke slutte å titte på den!
Nå blir det hentepizza her i huset, en evighet siden sist, men
det skal bli godt!
Dessuten blir award-utdeling i løpet av uken, jeg
var så heldig å få to i uken som gikk, sist fikk jeg fra søte
Lunalu, som nok var skuffet igår, siden Pink Saturday utgikk pga overtidsjobbing..
KOmmer sterkere tilbake neste lørdag, I promise!
God søndag!

5 kommentarer:

  1. God, god, god bedring til deg, søta! :) Kjempefint skilt!

    SvarSlett
  2. Herlig skilt :-)

    Og spysyka unner jeg ingen- jeg er som du "døden nær" hver gang ( tror jeg hvertfall ;-))

    GOD bedring..

    klemmer

    SvarSlett
  3. Så fint skilt!!!
    Håper du slapper godt av i kveld - kjedelig å måtte jobbe i helga!!!
    Gleder meg til å se hva du har kjøpt!!!
    KLem fra Lunalu

    SvarSlett
  4. så fint skilt Ann - Kathrin !!
    God bedring ! <3

    SvarSlett
  5. Det finnes nesten ikke no verre enn omgangssyke, så takk gud at du ble kvitt den fort!!!

    Løveklem!!:)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!