mandag 22. februar 2010

Just fabulous- Lisbeth Dahl lysekrone!

Anders stanget hode i min kjære
Ikea- lysekrone her om helgen, så alle perletrådene kollapset og det trillet plastkuler rundt halve huset!
( Det var ca. 1 million av dem, og det er godt tatt hånd om i tilfelle
kreativiteten kommer snikende over meg..)
Jeg kom over denne vakre lysekronen fra Lisbeth Dahl fra
den flotte interiørbutikken I bøtter og spann, som jeg stadig er innom,
og så da mitt snitt til å bytte ut den gamle, som så litt ribba ut der den hang!




Synes bare den er sååå flott!!
I dag ble det en kort arbeidsdag, hadde vært på jobb litt over en
time før jeg måtte hente en snufsete liten jente i barnehagen!
Nå sover hun søtt, og jeg skal få gjort litt sånt jeg aldri rekker ellers!


3 kommentarer:

  1. Nyydelig krone..drømmer om jeg og:)
    Ha en fin dag hjemme da:)
    goeKlemmer på vei:)

    SvarSlett
  2. En slik drømmer jeg også om. Superfin.

    SvarSlett
  3. Den lysekrona er vakker! Håper det går i boks så du snart har herrligheten i stua de!!

    Klem!

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!