tirsdag 2. februar 2010

Hjemme fra sykehuset...

Det har vært noen surrealistiske dager siden torsdag. Vi fikk da vite at Olivia hadde en svulst, og at var den festet til kjevebenet, og vi fikk beskjed om at det tross alt var godt at hun var i såpass bra form som hun var. Ordene strålebehandling, kreft, godartet, ondartet, operasjon osv, surret bare rundt i hodet som en kvern.. Verden raste litt den torsdagen, og det ble en lang helg da vi hadde time på sykehuset først på mandagen...

Nå har vi nettopp kommet hjem fra sykehuset, og har fått vite at hun har en svulst på halsen. Den er godartet, og det er ingen grunn til stor engstelse.

Så vi er mer lettet enn ord kan beskrive.

Det blir kontroll til uken, og så er dette ute av verden.

Men det har vært en tøff erfaring, og jeg kjenner jeg trenger noen dager til å lande...

14 kommentarer:

  1. Så bra at alt er bra Ann Katrin! Har tenkt masse på deg siden forrige innlegg!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg fikk ikke med meg forrige innlegg og fikk hjertet i halsen da jeg begynte aa lese dette. Men saa ser jeg heldigvis at dette skal gaa bra. Som du sier skal man ikke ta noe for gitt. Det burde man tenke paa morgen og kveld.
    Stor klem

    SvarSlett
  3. Å for en lettelse det må være! Godt å høre at det snart er ute av verden igjen.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  4. Å kjære deg! Så fælt for deg å plutselig få vite at ungen din har svulst - tror jeg hadde gått i bakken.
    Så godt å høre at den var godartet! Go klem til deg.
    Lunalu

    SvarSlett
  5. Kjenner jeg har helt frysninger... stakkars dere da!!! For en ekkel beskjed å få!! Men heldigvis er det ikke noe farlig!! Masse lykke til!! Klem

    SvarSlett
  6. Huff, ja, det må ha vært noen helt forferdelige dager! Bra at det går bra :-) Klem til deg :-)

    SvarSlett
  7. Så bra! Jeg har tenkt på dere og håpet på det beste...

    SvarSlett
  8. Å uff, jeg vet alt for godt hvordan en slik beskjed kjennes og ja den snur opp ned på hele livet. Så utrolig godt å høre at den viste seg å være godartet vennen, så håper jeg dere får dette ut av verden.

    Mange varme klemmer til dere alle tre ♥

    SvarSlett
  9. huffa meg.dette må være noe av det værste man kan oppleve,selv om det endte med gode nyheter.man trenger litt tid til å komme seg etter et sånt sjokk.
    masse klemmer til dere:)

    SvarSlett
  10. Åh-det var veldig godt å høre at alt går bra med dere alle tre! Skjønner at du fikk en skikkelig støkk, og at det tar litt tid å lande etter en slik opplevelse.
    Klem fra MiaNostalgia

    SvarSlett
  11. Veldig bra at det var godartet! Har vært bekymret da vettu!
    <3
    Helt forferdelig skummelt og ekkel følelse når noe skjer med barna!!
    Håper ting går lettere denne uka<3
    løveklemmer!

    SvarSlett
  12. Godt å høre at dere fikk gode nyheter!!!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  13. Den første beskjeden må være helt forferdelig å få! Enda godt å høre at den er godartet!

    Masse lykke til videre!

    Klem, Christel

    SvarSlett
  14. Det er så godt å høre at det går bra. For en opplevelse dere må ha hatt. Det er da man skjønner at man ikke må ta noe for gitt, og nyte hvert sekund. Skjønner at det tar litt tid å lande, og at det er mange tanker å sortere ut. Håper du får en fin uke.
    Klem

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!