fredag 19. februar 2010

FRENCH FRIDAY- Sonia Rykiel pour HM



Lørdag 20. februar lanseres Sonia Rykiels kolleksjon for


h&m




Kolleksjonen bærer preg av sterke farger,


men også mye sort/hvitt, og masse striper!


Dette er fransk mote på sitt beste!




gå inn på hm.com for mer!






Fjellrosa og livet under stjernene er også med på French Friday idag,


stikk innom henne også!




Denne uken har gått så fort, så jeg har knapt rukket


å trekke pusten, men nå er det hvertfall fredag, selv om


jeg ikke tar helga før imorgen kl. 15!


Men fredag er fredag, uansett!


3 kommentarer:

  1. Jeg laget selv et innlegg med denne kolleksjonen i går, men så ombestemte jeg meg *lol* Jeg gleder meg litt til denne kolleksjonen kommer, selv om jeg kan styre meg for de skarpeste fargene. Men så var det en del blekrosa farger også så jeg :)

    Håper du får en fin fredag vennen :)

    SvarSlett
  2. Så fin blogg du har An-Kathrin!! Kjempe fine innlegg ! Kos lill siss <3

    maria0ttersen.blogg.no - ny blogg:D

    SvarSlett
  3. Den rosa shortsen ble min på lørdag. Men i sort :)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!