søndag 7. februar 2010

Fra trimrom til gjesterom

Rommet som huser treningsapparatene nå for tiden,
skal etterhvert bli til gjesterom.
Det er utrolig morsomt å få et rom hvor jeg fritt kan
få innrede, og jeg har mange ideèr om hvordan det skal bli!
Jeg falt for fargekombinasjonen på bildet nedenfor, og
de to lampene var helt fantastiske!
Rommet er ikke så stort, så jeg tenker lyse vegger, og
kanskje tapetsere et hjørne i en fargerik og mønstret tapet.
Det er også mulighet for å sette inn en vedovn på dette rommet,
det kan bli utrolig koselig.
Stikkord for interiøret blir jentete, romantisk, florlett og rustikk...

Søndagen skal gå med til å male det nye trimrommet,
det ble ferdigsparklet igår.



De to øverste bildene er hentet her,
og de to nederste her.

GOD SØNDAG!

3 kommentarer:

  1. Heisann,tittet innom og koste meg med de fine bildene dine...en ting er sikkert,-den som blir så heldig å få være gjest hos deg får nok et vakkert rom å sove i - det virker veldig lovende :))))

    SvarSlett
  2. Stikkordene for rommene hørtes helt perfekt ut!!! Nydelige bilder - og fargesammensetninger!
    Så deilig å kunne tenkte helt fritt ang. oppussing og møblering av rom. Ofte må en jo tenke gjesterom/kontor/hobbyrom - eller som oss... vi måtte tenke tv-rom som gjøres om til gjesterom!
    Blir spennende å se hvordan det blir!
    Ha en flott søndag!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  3. Åh, så flott. Vakre bilder.
    Klæm Susanne

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!