tirsdag 9. februar 2010

For små frøkner og herremenn


Så enkelt kan det gjøres, en gren med stoff knytt rundt.,,
enkelt genialt og utrolig dekorativt!
De eventyrlige detaljene på sengen er bare så søte, en
liten mus, en kanin og sommerfuglvinger.
Et magisk rom!
Praktisk og organisert, jeg liker selv litt mer "lurv", men
dette er jo en super måte å fremskaffe mer lekeplass på
gulvet på!

Og så litt rosa....ligner faktisk fargen på Olivias rom,

dus og sukkertøyaktig...Jeg likte den fine sengen, og

det lille bildet mellom sengehimmelen,

enkelt og lekkert!

Trimrommet tar form, taket er malt hvitt to ganger,

muren ble malt i går kveld, og strien lagt på resten av veggene..

Så i kveld får jeg svingt kosten med den herlige turkise fargen,

det gleder jeg meg til!

Inspirasjon hentet fra www.marieclairemaison.com

3 kommentarer:

  1. Så nydelige rom...ja, det første er magisk! Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  2. Utrolig lekkert. Likte utrolig godt det første rommet :)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!