tirsdag 23. februar 2010

Awardutdeling- har du kanskje fått en??

Denne nydelige awardèn fikk jeg av Lunalu med den fine bloggen:






Jeg vil gjerne gi den videre til:




Fjellrosa og livet under stjernene- fordi hun er en herlig bloggvenn som gir meg både


masse flott inspirasjon, utsøkte innlegg og vakre bilder, en av mine aller største favoritter og min faste følgesvenn på franske fredager!




Finetingtingeling- alltid i farta, sprudlende dame som alltid har en kos kommentar på lur!




A tiny bit of heaven- her finner jeg mange kreative tips, utrolig inspirerende blogg


fra en norsk jente bosatt i Wien!




Frøken Paris - har gitt meg en liten bit av Paris mens hun bodde der,


men er fortsatt like artig å følge selv om hun nå befinner seg




A page of inspiration- en utsøkt blogg som er lett å la seg drømme avgårde med.

Masse spennende inspirasjon både hva gjelder interiør og reiser!









Denne awardèn fikk jeg av A page of inspiration, og jeg vil gi den videre til:

Jeg vil gi den til



Drømmer fra mitt epletre- fordi det alltid er så koselig å få kommentarer fra deg,

og fordi du har en artig blogg som er gøy å lese!



Løvinnen- herlig blogg av en herlig jente!



Sukkertøy for øyet- denne bloggen er helt ny for meg, men du verden! for en kreativ

jente som står bak denne bloggen! Jeg elsker det turkise

og det lekne ved hennes interiør! Til stooor inspirasjon!







5 kommentarer:

  1. Næmmen, fikk jeg en award tilbake..Snille du!!! Den var kjempefin!!!
    Ønsker deg en nyydelig dag!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  2. Ååå, denne bloggen var kjempeflott! Skal love deg at eg kjem ofte tilbake for å kikke og bare drøyme meg vekk :-)

    Ha ein fin dag :-)
    Klem

    SvarSlett
  3. Å , så koselig:)) Tusen tusen takk søte du!!!!!!:)
    Det er du som fortjener den , til odel og eie for å glede så mange med en sånn fin fin blogg- 365 dager i året!
    Øsnker deg en fin fin kveld!
    *store løveklemmer!!*

    SvarSlett
  4. Oohhhh, det hadde jeg :D Tusen tusen takk vennen, også så fin den var ❤ Det kommer snart en i retur til deg. Jeg er selvfølgelig med på ny FF på fredag og grattis med ny lyskrone. Så vakker den var. Jeg måtte le litt da jeg leste innlegget for jeg ser for meg uffingen til samboeren din over alt dillet som henger OVER ALT og dine forskrekkede øyne over alle perlene som suser ned mot gulvet i samme slengen *lol* Men ikke noe er så galt at det ikke er godt for noe ikke sant? ;)

    Håper du får en fortsatt fin tirsdagskveld og at vesla er bedre nå...

    SvarSlett
  5. Tusen takk, AK! Det var veldig koselig! Ønsker deg en fin dag og håper våren kommer snart!!

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!