mandag 18. januar 2010

Snart ferdig.....!!!

Det har stått i kjelleren en stund dette skapet, men
nå har det fått siste strøk med 70 høyglans!
Det er nå klart for dekor!
En tapet skal pryde overflaten på skapet, og
muligens også inne i belistningen på skapdørene!

Jeg hadde sett meg ut tapet fra Eijfinger, men til
798 kr rullen så satt jeg ned foten!
Imorgen skal jeg jakte på en ny tapet etter jobben, og
jeg ser for meg noe Eau de Nil-lignende.
Håndtakene til skapet er dekorert med engler,
så jeg må jo bevare litt av den romantiske stilen på skapet!







her var det før:
en uslepen diamant!


7 kommentarer:

  1. oh, dette blir lekkert!!!! Blir spennende å se hvordan den blir med tapet på!
    Klem fra Lunalu
    ps - tusen takk for pakken jeg fikk i posten, den falt virkelig i smak!!!!

    SvarSlett
  2. Kjempeflott skap! Regner med vi får se det endelige resultatet ;)
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  3. ÅÅÅ- råstilig!!!!

    Flink du er :-) klem

    SvarSlett
  4. For et flott skap!
    Det ble kjempelekkert i hvitt!

    Ha en fortsatt fin kveld:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  5. Helt utrolig hva hvit maling kan gjöre!!

    SvarSlett
  6. Nydelig og blogg og for ett flott skap!!!
    Ha en flott uke :)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!