mandag 4. januar 2010

Roser på en mandag...


Mandag... og tilbake til hverdagen for de fleste..
Jeg er så heldig å få en ekstra fridag,
da det er planleggingsdag i barnehagen idag..
Den skal nytes til det fulle!




Nytt år, nye muligheter!
Lykke til i det nye året alle sammen!
Ikke la nyttårsforsettene blir for mange, og sett realistiske mål!



Jeg pleier ikke å ha noen nyttårsforsetter, men i dette året

har jeg bestemt meg for å være litt snillere mot meg selv..

Ofte er vi ikke så snille mot oss selv, det er lett å dømme seg selv

hardere enn du ville dømt noen andre...


Behandle deg selv som du ville behandlet din beste venn,
blir mitt motto for fremtiden!

Med ønske om en fin start på det nye året, det er idag det begynner på ornt`li!
Og for en del av oss...I morgen!


Foto: weheartit.com

5 kommentarer:

  1. Nydelige bilder,vakre ord og et FANTASTISK godt nyttår til deg!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så rett så rett...nydelige bilder....
    ha en kos dag
    goKlem

    SvarSlett
  3. Vakre bilder og et veldig godt motto jeg er helt enig i - men som man ofte glemmer...
    Ønsker deg en deilig ekstra fridag og en god start på det nye året.

    SvarSlett
  4. Like vakkert som alltid her hos deg...
    Herlig...

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!