tirsdag 26. januar 2010

Nå skjer det ting...

i det nye trimrommet! Fargen til veggene er kjøpt inn!
Fargen heter Drøm og er fra Butinox Green Room.
Det er den turkisblå du ser under ( den største firkanten)

Gipsplater er på veggene!
Gulvet skal rettes opp, og så skal det legges laminat!

Speilvegg skal opp på veggen til venstre, og
langs etter speilet skal det gå en barr, en barr
er for dere som ikke vet, en ballettstang!



Denne muren skal bli kritthvit!




I kveld har jeg tapetsert skapkommoden,
helgen gikk med til å være syk istedet!
Det ser litt buklete ut, og jeg er ikke helt fornøyd,
men det kanskje går seg til!




4 kommentarer:

  1. Oi, for et spennende prosjekt. Dette resultatet gleder jeg meg virkelig til å se :) Er du danser?

    SvarSlett
  2. GLEDER meg til å se det ferdige resultatet:-)
    Faeven ligner den du har på bloggen!
    Ha en fin kveld, klem Hege.

    SvarSlett
  3. Det er så artig å følge med når det blir lagt ut sånne underveis bilder!!! Gleder meg til å se mer!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  4. Ja..det blir nok et ordentlig hyggelig rom det der:)
    Kos deg
    klemmerpå

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!