onsdag 13. januar 2010

Gylne detaljer på soverommet!

På soverommet har jeg valgt å ha gylne detaljer.
Det startet med at jeg valgte en tapet som jeg i ettertid
har angret veldig på!
Den har vært vanskelig å kombinere med farger, og
jeg liker ikke når det blir for mye krem og hvitt.
Men litt rosa har jeg funnet at passer fint,
og gull frisker opp!
Så nå er jeg fornøyd med mitt hyper-romantiske soverom
fylt med gull, blonder, roser og engler!



Maleriet er malt av Anders sin farmor.


Imorgen er siste arbeidsdag før seminar og fest på fredagen!
Det blir gøy, og det er alltid deilig med tidlig helg!


1 kommentar:

  1. Ah, jeg ELSKER speilet ditt og kommoden. De var rålekre :) Kan jeg spørre hvor speilet er kjøpt?

    Snart fredda vennen og i morgen er jeg med på FF igjen. Håper du får en fin fin helg :)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!