fredag 22. januar 2010

French Friday- The French look!

French Friday igjen,ukene flyr avgårde!
Denne uken har vært slitsom, og jeg er glad
det endelig er helg!
Da blir det litt pyssel i garasjen med skapkommoden,
cafèbesøk med en god venninne og middag hos min bror og hans bedre halvdel!
THE FRENCH LOOK
Eiffel Tower Playsuit

Striper og vintage skjerf, mer
franskt blir det ikke!
Herlig smykke med Tour de Eifel!



Vintage Blush fra Bourjois med
Eiffeltårnet i vårdrakt!

Alle disse herlige franske godbiter får du hos ASOS
Titt også innom Fjellrosa og livet under stjernene denne fredagen!



2 kommentarer:

  1. Så heldig du er som har garasje og drive på i.....:)
    Ja høres ut som du skal ha en hyggelig helg:)
    klem klem

    SvarSlett
  2. Hei vennen. Beklager beklager men denne gangen ble det ikke noe FF på meg. Jeg satte meg ned og skulle klimpre sammen et innlegg da jeg kom hjem fra et møte i går kveld/natt, men hodet var fullstendig tomt. Skriv meg opp til neste fredag da så har jeg en uke på meg til å forberede noe *lol*

    Håper du har hatt en fin fredda. Jeg har hatt en lang og slitsom uke, så nå er det helg med stor H :)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!