onsdag 30. desember 2009

Nyttårsforberedelser!

I dag er det mye som skal ordnes, og det
kan bli en utfordring da ingen av oss er i særlig form...
Olivia vil helst henge over skuldra mi å kose, og vi to
andre vil helst ligge i sofaen!

Så noen planer får jeg legge på hyllen, det viktigste er
å få i stand maten! Den gjør jeg alltid klar dagen i forveien,
da det pleier å være nok å ordne med på selve dagen!
I år får vi besøk av et vennepar og deres sønn, det
skal bli veldig koselig!
Nyttårsaften er min absolutte favorittdag, (eller
i alle fall like bra som 17.mai)...til og med
bedre enn julaften!
Har man hatt et godt år, kan man gå videre med
et håp om at neste år blir like bra eller bedre!
Har ikke året som har gått vært like greit, så
er det utrolig fint å kunne legge det bak seg, og starte
med blanke ark 1. januar!

Nyttår blir det uansett, selv om jeg ikke får gjort alt jeg hadde tenkt!
Den herlige inspirasjonen til nyttårsbordet ovenfor er hentet fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!