tirsdag 8. desember 2009

8.desember- Engler, finnes de?


8. desember...
den store dagen nærmer seg stadig, og
hva er vel julen uten engler..
Mine små engler som pynter opp
til jul i spisestuen fikk jeg i julegave
for mange år siden...
De er ganske skrøpelige, og i år måtte jeg lime fast ett av
hodene for det hadde falt av i løpet av lagringstiden...
men fortsatt vakre der de henger og synger sin glade sang!







<
Det store spørsmålet er om engler finnes,
mitt svar må være ja..


Et franskt ordtak sier:

En baby er en engel,
hvis vinger krymper
i takt med at bena
vokser...

Med en stabbende liten 1-åring i huset,

som har eneste mål for dagen å teste grenser,

kan jeg ikke annet enn å si meg enig i disse kloke ord!





Ønsker dere en strålende dag!
Og JA, Jessica, vi kommer selvfølgelig forbi dere i julen!
Det gleder jeg meg til!!Puss& Kram!!


2 kommentarer:

legg gjerne igjen en liten hilsen!