søndag 20. desember 2009

20.desember- Roser og karusellhest!

Nyinnkjøpte pynteroser og en liten snøkule
pynter opp på bordet sammen med et kubbelys.
Snøkulen er fra Søstrene Grene og rosene har jeg kjøpt
på den lokale interiørbutikken!


Jeg har veldig vanskelig for å la ting være i fred..
jeg bare må pynte med en sløyfe, en rose eller et eller annet!
Too much for andre, just enough for meg!


GIVE-AWAY: legg igjen en liten hilsen og du er med i trekningen om en hemmelig gave
som jeg trekker den første dagen i det nye året!


3 kommentarer:

  1. Det var et flott stilleben du har lagd! Snøkula var jo bare så søt!!!
    Ønsker deg en nydelig advenssøndag!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  2. Så fint det ble, koselig med litt ekstra dill =)

    Julehilsen fra meg.

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!