onsdag 2. desember 2009

2 desember- Snømenn

2. desember
To luker er allerede åpnet i kalenderen..
22 dager igjen til den store dagen..
La meg presentere tre snømenn som
har fulgt med meg siden før jeg flyttet hjemmefra..
Jeg er ikke av typen som har kjeller eller loft full av esker
med julepynt...jeg har noen få kjære ting jeg pynter med til jul...
Ting det ikke bli jul uten..
disse snømennene er sånne ting...




GIVE AWAY: Legg igjen en kommentar, og du er med i trekningen om en hemmelig gave
1. januar!
Fortsatt god julestri og gode forberedelser!


5 kommentarer:

  1. nommin for noen søte snømenn- nå fikk jeg en liten følelse av at jeg kanskje har noen sånne liggende hjemme hos mor og far... hmmm...

    Ha en vakker dag:-)

    SvarSlett
  2. Ja, slik er jeg også.. Noen få ting som MÅ frem! Ikke har jeg så mye julepynt heller, men de få tingene jeg har skal frem=)

    Og de snømennene var jo dødskoselige..

    SvarSlett
  3. God kveld :)
    Etter en lang pause fra bloggeverden grunnet tallinntur og flytting, er det koselig å komme innom bloggen din igjen. Jeg har også snømenn som må frem hver jul. Men mine er det bestemor som har brodert på en løper :)

    SvarSlett
  4. Heisann. For noen søte snømenn!!
    Jeg har også mine små faste innslag i julen, og det blir liksom ikke jul uten:)

    Ha en fortsatt fin førjulstid:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  5. Heisan! Nå sitter jeg på nattevakt og har omsider tid til å oppdatere meg her i blogglandia.
    Ble så glad da jeg så disse søte sjarmerende snømennene dine. Det er godt å ha noen kjente kjære ting som må frem hver jul.
    Jeg kjøper stdaig noe nytt, elsker julepynt, men noen gamle ting er alltid i fokus.

    Klem fra lykkeliten

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!