tirsdag 15. desember 2009

15. desember- Fakirtrenden

Å prøve seg som fakir er i vinden som aldri før!

Det vil nok ligge en spikermatte under de fleste juletrær denne julen!

Jeg vil også gjerne ha en spikermatte til jul, men i mellomtiden

har jeg funnet en annen måte å teste min utholdenhet på!


Jeg har nemlig kjøpt et trommesett til Olivia!



Så nå går det unna, hun fikk prøve dette hos en "kompis" og det falt seg helt
naturlig for henne å sette seg ned og hamre løs med trommestikkene, så
dette måtte vi bare ha! Ho mamma så litt lengtende på det lille søte miniklaveret som de
hadde i lekebutikken,men måtte innse at trommer er tingen!
Ikke glem GIVE AWAYèn: det er bare å legge igjen en liten kommentar, så
er du med i trekningen om en hemmelig gave 1.januar!
Ønsker deg en fin dag!!

2 kommentarer:

  1. Hihi
    Det må jo være den søteste trommeslageren ever...

    Jeg er en av de heldige som får en spikkermatte i år. Men i tilleg har vi kjøpt elgitar til Jonas... Så vi får nok muligheten til å teste tålmodigheten er i huset også:o)

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjære deg for en nydelig trommeslager!
    Kan dog forestille meg lydnivået i huset også, så jeg tror du må være en tålmodig sjel. Her i huset var det noen liger som "gikk i stykker" ved at mor fjernet batteriene av og til....

    Huff av meg for en fæl mor ungene mine har fått tildelt!
    Godt at faren rettet opp skaden når hen kom hjem fra jobb og stolt reparerte lekene!!!!

    Klem fra lykkeliten

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!