tirsdag 1. desember 2009

1. desember- Julelys

1. desember
Den første dagen i den magiske måneden..
Lys er en stor del av julen!
Dette lille lystreet fikk jeg for mange år siden av min Bestemor,
det er den kjæreste julepynten jeg har!

Denne vakre adventsstaken kjøpte jeg ifjor,
og jeg synes den er vakker, skjør og romantisk!



Levende lys hører også til....






Og litt pyntet til jul er jeg også...




GIVE AWAY: Legg igjen en kommentar, så er du med i trekningen om en hemmelig gave
1. januar!




7 kommentarer:

  1. Lystreet var nyyydelig! Så koselig at du har fått det av bestemoren din! Har også juleskatter jeg setter ekstra stor pris på som jeg har fått fra besteforeldre!
    KLem

    SvarSlett
  2. Oh, i like like the dress (lengre ned) :) Cardiganen din er også fin, jeg har den hvitt og angrer litt på at jeg ikke kjøpte to i samme slengen så jeg har den dagen den første blir utslitt. For den dagen kommer garantert *lol*

    Håper du har hatt en fin 1. desember snuppa :)

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder :-)

    Kjekt å kunne pynte til jul med ting som betyr litt ekstra:-) Ha en flott adventskveld<>:>_)

    SvarSlett
  4. Nydelig advents-stake ,
    - og skjønn cardigan:-)
    Ha en fin kveld, klem Hege.

    SvarSlett
  5. Så flott lystreet ditt var - skjønner godt at du setter pris på det. :-) Adventsstjerner og levende lys gjør at det blir en magisk og rolig stemning i huset før jul, syns jeg. Deilig! Ha en fortsatt koselig førjulstid!

    SvarSlett
  6. Ønsker deg og dine en riktig trivelig jul, med bakedager, adventsstunder og også ett fantastisk nytt år!!

    june,mittlunehjem.blogspot.com

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!