onsdag 11. november 2009

Skumle greier............

Nå har jeg for første gang bestilt noe fra USA, og lurer på hvordan dette skal gå??




Kommer i hele tatt pakken til å nå frem?




Vil jeg bli utsatt for kortsvindel?




Løper jeg på å betale flere tusen ekstra i tollavgift?




Som dere sikkert forstår, er jeg ikke helt fortrolig med netthandel utenfor Nordens grenser..men nå har jeg altså kastet meg ut i denne ekstremshoppingen!






Og det FORDI: jeg fant så mye lekkert hos SHOPRUCHE




Det ble ny kjole til julebordet med jobben, håper den kommer frem i tide bare...




Superlekkert tilbehør...! Ørepynten over er helt fantastisk,





og minner meg om de vakre smykkene til Fjellrosa!





Og så et jobbskjørt!



Tenker dette blir lekkert til en hvit topp med pufferm og brune ullstrømper, jeg!!


Skulle også hatt med disse plaggene i handlekurven også, men de var dessverre utsolgt!






/a>Ta dere en titt inn der,om ikke dere har vært der før!

Denne siden er lagret som favoritt hos undertegnede og vil bli besøkt OFTE!!!




10 kommentarer:

  1. Oi, her var det mye fint. Takk for tipset :-) La oss vite hvordan det går... om det passer og om det kommer frem.

    SvarSlett
  2. Hei! Der var det mye fint!!!! Jeg gikk inn nå og vil kjøpe ALT! Hehehe ;-) Blir en liten surferunde der noen ganger ja. Tusent takk for tipset!

    SvarSlett
  3. Hej AK
    Du ska nog inte vara så orolig. Vi har beställt böcker från Usa och det har iaf inte ställt till med nåt ofog!
    Du får nog varorna i gott skick och du blir nog inte kreditkortskapad heller :)

    Ha det gott
    Kram Jessica

    SvarSlett
  4. Hei,så mange fine ting du har bestilt :-)Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  5. Tack för tipset! Jag har inte varit på den sidan men ska absolut ta en titt! Vilka godsaker du har funnit! Håller mina tummar för att de kommer fram ;-)! Kram Alexandra

    SvarSlett
  6. Takk for tipset, det blir surfing på meg i kveld! Bildene du viste var kjempelekre.

    Ønsker deg en forsatt deilig onsdag.

    Klem fra gunn

    SvarSlett
  7. ÅH HERREGUD!!!!! Hele den butikken var skummel for jeg har lyst på det meste!!! Og kjolen du har kjøpt deg var så fin at jeg gikk inn i butikken med ett eneste mål for øyet, å kjøpe den selv. Men nå er den utsolgt i small, sammen med det meste av de andre plaggene jeg kunne tenke meg :( Så her lønner det seg tydeligvis å holde seg oppdatert. Spent på om du blir fornøyd når du får kjolen din, og stort sett så går det fint ;)

    SvarSlett
  8. Ja, det var definitivt smart av deg å bestille før du la ut link *lol* Har du vært innom www.forever21.com noen gang? De har en egen serie som heter Love 21 med en del vintage detaljer på klærne. Synes ikke kolleksjonen de har akkurat nå er så voldsomt bra riktignok, men kanskje det kommer inn en del nytt over jul? :)

    SvarSlett
  9. Heihei!
    Mye fint du har kjøpt!Jeg har ikke handlet fra USA før, bare Storbritania, og det gikk problemfritt, så tror ikke du har noe å engste deg for mtp netthandel over dammen!:)Gleder meg til å se når varene har landet hos deg!*løper inn på nettsiden for å kikke*

    SvarSlett
  10. Opplever aldri så bra service så de gangene jeg bestiller fra USA. Som min lille nye Marc Jacobs purse som kom fraktfritt på døren 1,5 dager etter bestilling! ;)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!