torsdag 26. november 2009

Pakke fra Amerika og Award!






Pakken fra Ruche har kommet!
Over ser du skjørtet og smykket som var noe av det jeg bestilte!

De har forresten 15 % på alle varer nå på fredag og mandag!



Jeg var meget bekymret over hvordan denne shoppingen ville arte seg,


da jeg ikke har våget meg på å bestille noe fra USA før.


Men det gikk som smurt,


pakken ble sendt som brev, så jeg slapp tollavgift, ikke ble jeg svindlet


og pakken dukket da følgelig opp ti dager etter bestilling!




Dette smykket var enda vakrere enn jeg hadde forventet meg!
Nydelige detaljer!




Denne kjempefine awarden har jeg vært så heldig å få fra nydelige Fjellrosa!




Jeg vil gjerne gi den videre til mine to beste "bloggvenninner" som jeg er innom hver dag og ofte er i "snakk" med her inne i bloggeland!
Fjellrosa og livet under stjernene- den må gå tilbake til deg, da du er en flott bloggvenninne som lyser opp i hverdagen med dine gode ord og vakre bilder!
Frøken Paris- som jeg følger trofast og er min lille "escape" i hverdagen til elskede Frankrike!



2 kommentarer:

  1. Tusen tusen TUSEN takk vennen min, nå ble jeg glad :D Det er så morro å lese at bloggen min blir lest og likt, and right back at yah snuppa. Jeg leste hos Erteblomsten en gang at de som ikke blogger går glipp av noe stort både når det gjelder inspirasjon og samholdet man får av andre bloggere med like interesser. Og jeg er helt, fullstendig og komplett enig med henne. Er så glad for du :)

    I morgen er det FF igjen. Æ glær mæ :)

    SvarSlett
  2. Åh så heldig du er... Kjempestilig!Håper alt står bra til der:) Fortsatt god kveld.
    Klem fra Lotta

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!