søndag 22. november 2009

Merry Christmas from ZARA HOME

Noen utvalgte favoritter fra julekolleksjonen til
Zara Home
Krystallpynt og sølvkuler til juletreet eller til andre typer dekorasjoner

Nydelige sølvstjerner og flott damask-duk



Herlige lys som minner om jul hos Bestemor, og gullreiner som plasserer gjestene
eller bare sprer det glade budskap!

Gleder meg masse til jul! I løpet av uken skal jeg pynte opp kontoret til jul!
I følge med franske pepperkaker (oppskriften avslører jeg på
fredag i French Friday-innlegget mitt!) og hjemmelaget biscotti!
Kontoret er litt trist, som kontorer i offentlige instanser ofte er..men i år skal det
iallefall bli julestemning på vårt kontor! Jeg deler kontoret med fire andre, som jobber i team sammen med meg, så det blir ekstra hyggelig å pynte opp for noen andre også!




2 kommentarer:

  1. ååhh.. Zara home er vireklig en av mine favoritter- burde vel egentlig prise meg lykkelig for at den ikke finnes i den "virkelige" verden her nede- bare i den virtuelle verden.. ( *kremt* som om det faktisk gjør noen forskjell;-))

    Ha en vakker søndag- julepyntet kontor hørtes kjempekoslig ut :)

    SvarSlett
  2. Her var det mye fint! Så heldige de er de som deler kontor med deg - ikke alle som gidder å gjøre noe for fellesskapet!!!
    Ønsker deg en fin søndag!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!