torsdag 5. november 2009

Kjære julenissen....

Jeg har vært snill hele året, og disse tre tingene er alt jeg ber om til jul!
En nydelig lysekrone fra Lisbeth Dahl til soverommet vårt,
denne fås kjøpt hos Carolines butikk,
men jeg er sikker på at smånissene kan lage en like fin en i verkstedet sitt!



Også denne parfymen vil jeg gjerne ha, den gir meg ikke hodepine som mange andre parfymer gjør,
den lukter helt nydelig og gjør meg på godt humør!




Og til slutt vil jeg gjerne at nissemor syr en slik kåpe til meg!
Denne er fra Karen Millen, og jeg synes den er helt bedårende!
Tenk denne med knelange støvler og sorte skinnhansker til!
Sukk....
Så snille, kjære julenisse gi meg dette til jul!

5 kommentarer:

  1. Hi hi lurer på om noen i familien din leser bloggen din... :-)

    SvarSlett
  2. Håber julenissen bliver god ved dig til jul, lækre sager du ønsker dig!
    Klem Helle

    SvarSlett
  3. så mye fint du ønsker deg! Spesielt den lampa - I LIKE!!! Håper nissen kan få lagd flere slik at jeg også kan få en - hi hi!!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  4. Håper du får det du ønsker deg...
    Hva synes du om Flora fra Gucci?

    SvarSlett
  5. Håper du får det du ønsker deg :-)

    Den jakka var helt himmelsk ..

    ha en flott lørdag..

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!