torsdag 12. november 2009

KALDE FØTTER, NOA NOA OG VINTAGE STORIES...

Jeg fryser alltid på føttene....noe som i stor grad skyldes gammelt og dårlig isolert hus...
det trekker kald luft fra kjelleren opp igjennom gulvet i stua...
Men hva gjør vel det??
Når det gir meg en unnskyldning til å kjøpe noen av disse lekre fotvarmerne!


Søte ballerinatøfler fra Miss Etoile

Vidunderlige sokker, også fra Miss Etoile
Sokketøfler fra Lisbeth Dahl


Og disse sokkene ble med meg hjem igår fra NoaNoa
Og en cardigan fra Vintage Stories- kolleksjonen på KappAhl
Deilig med litt nytt!
GLEM IKKE FRENCH FRIDAY HOS MEG IMORGEN, SER AT DET ER PÅ FREDAGER JEG HAR FÆRREST TREFF SOM REGEL....MEN DERE MÅ JO IKKE GÅ GLIPP AV MIN FRANSKE FREDAG DA DERE!!!


Foto: Syster Lycklig. se og Mine egne

2 kommentarer:

  1. Så fine sokker...likte de beige...korte....
    ha en fin dag
    klemmer edda

    SvarSlett
  2. Velkommen i klubben af ejere af gamle, uisolerede huse... som vi jo elsker!

    Mit vinteroverlevelsesudstyr tæller termotøj (ikke charmerende) diverse hjemmestrikkede vintage uldtrøjer og do sokker, samt gode lammeskindstøfler. Særpræget, men effektivt!

    Klem Helle

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!