fredag 13. november 2009

FRENCH FRIDAY- FRANSKE FØLELSER

DRØMMER OM Å...
tusle i en slik gate i Paris i lett snøvær

smette innom små, søte boutiques for å kjøpe ting jeg ikke trenger,
men bare synes er vakre..

gjøre seg klar for en uforglemmelig aften på en bedre fransk restaurant..

og velge de mest upraktiske skoene man kan tenke seg,
fordi det på denne kvelden bare handler om å se bra ut!

Ha en fortreffelig fransk fredag mine venner!!
Stikk innom vakre Fjellrosa i dag også, hun har også franske følelser på lur!

(Trykk på bildene for mer!)


4 kommentarer:

  1. Så nydelig stemning og vakre bilder. Nå fikk jeg virkelig lyst til å dra til Paris... Sukk!
    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  2. Ja nå fikk jeg også lyst til å ta en tur til Paris igjen - elsker byen. Flotte bilder - også de av Audrey på høyre siden. god Helg! Hilsen Vibeke :) (ps likte nettbutikken du tipser om nedenunder - har vært en tur der alt..)

    SvarSlett
  3. Jatakk, blir gjerne med jeg :o) Flotte bilder dette!!

    God helg til deg :)

    SvarSlett
  4. Flotte bilder...har desverre ikke vært i Frankrike:(
    ha en fin helg
    klemmer edda

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!