tirsdag 3. november 2009

FLAMINGO!

Det hender jeg leser en og annen blogg som ikke dreier seg om interiør, og en av de jeg liker å titte innom er Hjartesmil.
Der fant jeg en link til en av bloggerens nye samarbeidspartnere, og jeg ble betatt!
Nettbutikken heter Flamingo, og jeg ønsker å dele deres herligheter med dere som ikke har fått ta en titt der enda!
FLAMINGO
=VINTAGE, KITCSH AND RETRO






Julegaver kanskje, eller bare noe nytt til seg selv? Her kunne jeg lett gått berserk med plastkortet!!



2 kommentarer:

  1. Knallbra butikk, minner meg litt om Ruth 66 faktisk. Har du titta innom den? Den lampa var jo utrolig fin, også koster den ikke mer enn 99,- ? Love it :)

    SvarSlett
  2. utrolig mye fint.falt for bambi jeg da.den var så søt:)

    -britt irene-

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!