mandag 30. november 2009

Favorittjulepynt og GIVE AWAY!

Dagene flyr mot jul nå!
Hver dag her hos De gode ting i livet i desember blir det juleinnlegg!
Mat, pynt, klær, gavetips! Alt som har med jul å gjøre!
Julepynten på bildene er Olivia sin, disse fikk hun av en venninne av meg ifjor!
Jeg synes disse figurene er så skjønne, elsker fargene og detaljene!





Og til GIVE AWAY ÈN:
De som legger igjen en kommentar i et av mine innlegg frem mot nyttårsaften, er med i trekningen av en overraskelse 1. januar!
Håper dere følger med meg i mine juleforberedelser frem mot den store dagen!
Jeg lover koselige juleinnlegg hver dag fremover!


5 kommentarer:

  1. Så flott pynt :-) Ha en flott uke videre!
    Klem J

    SvarSlett
  2. Så søt julepynt! Koselig med innlegg hver dag, skal følge med! Ha ei flott uke!

    - Hilde

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!