tirsdag 6. oktober 2009

Vintage Home Offices


Disse hjemmekontorene synes jeg er helt nydelige...og måten å organisere på ovenfor er helt genial og utrolig stilig!! Trykk på bildet for mer tips om organisering av hjemmekontor!

Vi har et helt rom i huset som er viet til hjemmekontor/gjesterom, og det midterste bildet i headeren er fra dette rommet...


Men det er noe som skurrer i det rommet...enten så er det den overfylte bokhyllen fra Ikea, eller så er det sort/eik- skyvedørsgarderoben som jeg gremmes over hver gang jeg åpner døren(den ene gangen Anders fikk bestemme, og heller ikke da skulle fått lov!!)



...ellers så det er det bare at kontoret ikke har fått like mye kjærlighet som de andre rommene i huset har...



Og i kombinasjon med at hele skrivebordet er fylt opp av en stor svart stasjonær PC med et monster av en printer som matcher, så er det klart at utgangspunktet blir noe vanskeligere å jobbe med....
Her fikk jeg i alle fall en hel del inspirasjon, ,men å male skrivebordet og bokhyllen hvit sitter veldig langt inne hos meg, og er vel heller ikke helt godkjent fra min bedre halvdel...
Vi har skrivebord og bokhylle fra serien Markör fra Ikea...


Alle bildene er fra http://www.housetohome.co.uk/



5 kommentarer:

  1. Hei.
    Lekre bilder. får meg egentlig til å savne scrapperommet/hobbyrommet mitt... som jeg har donert bort som gutterom (multimedia-rom)
    Men jeg har jo en liten krok for meg selv i annen etasje da...

    Skjønner at du er litt skeptisk til å begynne å male innredningen på gjesterommet ditt...og det er ikke like gøy hvis makker´n ikke er like positiv heller...

    Lykke til
    Ha en flott dag
    Beate

    SvarSlett
  2. Å men å stilig !!

    Det øverste bildet falt jeg bare helt for altså, utroolig stilig :)

    Klem :)

    SvarSlett
  3. Hei..
    ja den som kunne ha hatt ett eget hobby rom.....slik at en kunne ha hatt fremme alt en driver med...
    bare kommet inn og gått rett bort og satt i gang:)
    ha en god dag
    klemmer edda

    SvarSlett
  4. En pen kontorplass er en utfordring- helt kalrt- det blir så fort rotete- her jeg sitter ser det ganske så bombet ut- og det er min egen feil- for det er jeg som roter;)Jeg har lyst å male skrivepulten pastellgrønn;) Printer og data er jo ikke lekre i utganspunktet--så de jobber jo helt klart i mot et vakkert utrykk--lykke til med ditt arbeidsrom;) Nydelige bilder du viser;)

    SvarSlett
  5. Så fin den rosa lampen på det nederste bildet var. I like it :)

    Hvordan gikk det i går? :)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!