torsdag 1. oktober 2009

Sukkersøt veggpryd!

Jeg skal ærlig innrømme at jeg er litt av en søtmoms, men at det skulle prege interiøret i den grad det har gjort hadde jeg ikke trodd...
Dette bildet fant jeg på bruktmarked for 20 kroner, og det henger i den lille gangen mellom stua og badet..

Olivia har fått et helt konditori på sin vegg. Dette er hjemmelaget. Gammel ramme fra loppemarked malt hvit og skrevet på med sprittusj. Så har jeg stiftet på en stål- pyntetråd med perler tvers over rammen, og hengt utklipp fra scrappeark med små minikleshengere på!


Og denne søtsaken pryder kjøkkenveggen..
Ønsker dere en fin dag!
I dag skal jeg signere arbeidskontrakt, og til mandag trår hverdagen inn for fullt!


3 kommentarer:

  1. Nå finnes det ikke noe som er så søtt som muffins/cupcakes heller da. Jeg kjøpte meg et kopphåndkle hos Åhlens i sommer med masse cupcakes. Ikke min stil i det hele tatt, men MÅTTE jo bare ha det *lol*

    Nå er følgeretiketten på plass på bloggen min. Jeg skal helt ærlig innrømme at jeg ikke helt har skjønt den kolonnen, men det var jo ikke vanskelig i det hele tatt. Og i morgen er jeg, tro det eller ei, med på FF ;)

    SvarSlett
  2. Så smart tips.Med den ramma og ståltråd. Dekorativ og flott.

    Ønsker deg lykke til i ny jobb. Så Spennende.
    Klem*

    SvarSlett
  3. Så fin den rammen på barnerommet ble! Kjempesmart å fjerne hele bakplaten slik..og søte cupcakes da.. :o) Men det gjør seg jo ekstra godt når man har hvitmalt panel bak også da...

    Synes olivenglassvasen ble superfin jeg, og en liten oppvekker for meg som spiser så mye oliven. Nå må jeg jo også begynne å lage noe av glassene, hihi

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!