onsdag 28. oktober 2009

NO SLEEP!

Siden klokka ble stilt en time tilbake i helgen, har "La Petite Maline" bestemt seg for at 04.00 og 04.30 er fine tidspunkt å starte dagen......
Noe ho mor ikke er helt enig i..

derfor ble det soveromsbilder idag,dere...vakre soverom, som jeg drømmer om å få en hel natts søvn i!!! Sove helt til jeg våkner av meg selv...
Eller av roseduft som siver inn gjennom døren...

Ønsker alle en fin onsdag, ikveld får jeg bake litt mer til søndagens kalas...!

(Trykk på bildene for mer...)

4 kommentarer:

  1. Hehe, huff det er slitsomt med lite søvn, så jeg skjønner at du drømmer deg bort når du ser disse bildene :)

    ha en fin dag - håper at du får sovet godt i natt!!!

    SvarSlett
  2. Hej AK

    Vet allt för väl vad du talar om. Är uppe mellan 2-3ggr per natt. Och William har gärna en vakenperiod mellan 04.30-06.00 ibland. Längtar enormt efter en hel natts sömn!
    Tror jag tar och drömmer mig bort med dina vackra bilder jag me! :)

    Ha det
    Kram Jessica

    SvarSlett
  3. Det har vært laaaange jobbdager i det siste. Disse bildene var himmelske! jeg vil krype opp i en av de deilige sengene og sooooove! ZZZzzzz

    SvarSlett
  4. Det er hårdt medens det står på, no doubt about that! - men tro mig, lige om lidt er de blevet konfirmeret og er vokset 2 hoveder over dig. Komplet uforståeligt hvor tiden bliver af!

    Klem Helle

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!